ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Δεν σπουδάσαμε υποκριτική, ούτε σκηνοθεσία

 

Γιατί λέμε όχι στις κάμερες στην τάξη:

-γιατί όταν τα παιδιά κάνουν λάθη, ακόμα και το ένα βλέμμα πάνω τους είν' αρκετό να τα στενοχωρήσει,

-γιατί όταν γελάμε με τ' αστεία και τα πειράγματά μας, γελάμε εμείς που είμαστε μπροστά και ξέρουμε το αστείο μας ποιο είναι,

-γιατί όταν γιορτάζουμε ονόματα, γενέθλια κι επιτυχίες , θέλουμε αγκαλιές κι όχι εξ αποστάσεως θεατές,

-γιατί όταν εξηγούμε κάτι στα παιδιά, το κάνουμε κοιτώντας τα μάτια τους και όχι την κάμερα

-γιατί το μάθημα θα διακοπεί για να λύσουμε μια παρεξήγηση κι αυτό δεν κόβεται ποτέ στο δικό μας το μοντάζ,

-γιατί το μάθημα δεν θα γίνει όταν δύο ή παραπάνω παιδιά έρθουν μαλωμένα από το διάλειμμα, το επεισόδιό μας θ' αλλάξει αναγκαστικά υπόθεση,

-γιατί η τάξη αγκαλιάζει παιδιά που τραυλίζουν, ψευδίζουν, έχουν αυτισμό, δυσλεξία, είναι πρόσφυγες, που είναι δική μας υπόθεση να βρούμε τον τρόπο να αγαπάμε ο ένας τον άλλον και όχι να τον εκθέτουμε,

-γιατί όταν κατηγορούν ένα παιδί ότι κλέβει χρήματα ή άλλα αντικείμενα, θέλουμε με συζήτηση κι εμπιστοσύνη να βρούμε την αλήθεια ,

-γιατί όταν κατηγορούν ένα παιδί πως αντιγράφει, πως είναι βρώμικο, πως λέει ψέματα ή πως μιλάει άσχημα, συζητάμε μαζί του κατ' ιδίαν και δίχως μάρτυρες κατηγορίας,

-γιατί θέλουμε παιδιά που να γελάνε, να κλαίνε, να λένε ψέματα, να λένε αλήθειες, κι όχι να ζούνε με τον τρόμο ότι παρακολουθούνται,

-γιατί περνάμε μήνες και μήνες εξηγώντας τους τη σημασία της ιδιωτικότητας, απαγορεύοντας τα κινητά τους στο σχολείο και κρύβοντας το δικό μας στο συρτάρι ,

-γιατί ζητάμε ενυπόγραφη άδεια να τα φωτογραφίσουμε και δεχόμαστε την άρνηση τους ακόμα κι αν δε θέλουν να φανεί ούτε η πλάτη τους σε μια μας λήψη,

-γιατί κι οι δάσκαλοι γελάμε με τα δικά μας λάθη κι αναγνωρίζουμε ότι δεν είμαστε παντογνώστες, δεν χρειαζόμαστε κανέναν να το κάνει για μας,

-γιατί υπάρχουμε κι εμείς που δε σπουδάσαμε υποκριτική, ούτε σκηνοθεσία,

-γιατί η τάξη είναι ΖΩΝΤΑΝΗ, ΔΕΝ είναι ακροατήριο κι ούτε τη θέλουμε ΑΜΕΤΟΧΗ

Για τόσους και τόσους ακόμα λόγους, δε θα επιτρέψουμε στις κάμερες να μπουν στις αίθουσες μας. Κι αν μπουν ΑΥΤΕΣ, δε θα μπούμε ΕΜΕΙΣ.

*Δε θα γίνουμε αναλώσιμοι πρωταγωνιστές σε σχολικό τηλε-ριάλιτι.

·Ο Μάριος Μάζαρης είναι εκπαιδευτικός

Follow Us

OXYGEN FM

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ

Ψηφοφορίες

Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η οικονομική σας κατάσταση στο άμεσο μέλλον;

Τελευταία Νέα

ΚΟΣΜΟΣ

Τη δέσμευσή του Τζο Μπάιντεν να διασφαλίσει τη μη καταχρηστική και κακόβουλη χρήση αμερικανικής τεχνολογίας από κινεζικές εταιρίες υπογράμμισε εκπρόσωπός του αμερικανικού ΥΠΕΞ. Οπ . . .
ΕΛΛΑΔΑ

Νέα εγκύκλιο για τα σχολεία με την οποία ρυθμίζονται τα κρίσιμα ζητήματα των απουσιών και της βαθμολόγησης μαθητών γυμνασίου και λυκείου εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας. Υπενθυμίζετ . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Τηλεδιάσκεψη μεταξύ του Εμπορικού Συλλόγου Καλαβρύτων, της Ενωσης Ξενοδόχων, των υπευθύνων του Χιονοδρομικού Αλ. Αγριου και Ευθ. Βαζαίου και του δημάρχου Θαν. Παπαδόπουλου έγινε, π . . .
ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ

Ενα καλό νέο αλλά και ένα κακό συγκρούονται στο μέτωπο του κορονοϊού. Το καλό αφορά στην ένταξη πλέον του πάμφθηνου καρδιολογικού φαρμάκου της κολχικίνης στο θεραπευτικό πρωτόκολλο . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Τηλεδιάσκεψη μεταξύ του Εμπορικού Συλλόγου Καλαβρύτων, της Ενωσης Ξενοδόχων, των υπευθύνων του Χιονοδρομικού Αλ. Αγριου και Ευθ. Βαζαίου και του δημάρχου Θαν. Παπαδόπουλου έγινε, προκειμένου να παρουσ
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Με δεδομένα τα καλά και τα κακά νέα, όπως η αποδεδειγμένη ανάσχεση της βαριάς νόσησης με την κολχικίνη στη θεραπευτική φαρέτρα και στον αντίποδα οι μεταλλάξεις του κορωνοϊού, η αύξηση της κίνησης των
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Το όραμα για το έργο της επέκτασης του Οδοντωτού Καλαβρύτων προς την Αγία Λαύρα και προς το Χιονοδρομικό, παίρνει σάρκα και οστά όπως όλα δείχνουν, έχοντας λάβει, σύμφωνα με πληροφορίες το πράσινο φως
Image
Image
© 2020 AchaiaNews. All Rights Reserved.

Search