ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Πέντε tips για τον «Κορυφαίο Αγοραστή» του e-shop

Ο Θανάσης Καμέας, founder και CEO της Plushost περιγράφει το προφίλ του κορυφαίου πελάτη και δίνει χρήσιμα tips για την προσέλκυση και διατήρησή του.

 

Η κατανόηση του Κορυφαίου Αγοραστή

 

Οι κορυφαίοι αγοραστές δεν είναι μόνο μια μεγάλη ομάδα, σύμφωνα με έρευνα της CFI group και της Radial σε 500 online πελάτες λιανικής. Έχει επίσης και μεγάλη ζήτηση. Εκτός από τις δαπάνες που πραγματοποιούν αγγίζοντας τα 500 ευρώ ετησίως σε online αγορές, είναι σχεδόν επτά φορές πιο πιθανό να κάνουν 10 ή περισσότερες παραγγελίες το χρόνο από ότι οι μικρότεροι αγοραστές και 7% περισσότερες πιθανότητες να είναι πιστοί στον συγκεκριμένο λιανοπωλητή. (Οι μικροί αγοραστές ξοδεύουν λιγότερο από 500 ευρώ ετησίως online.)

 

Σε σύγκριση με τους μικρούς αγοραστές, οι κορυφαίοι αγοραστές έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στις online αγορές και φυσικά υψηλές προσδοκίες για την εμπειρία που πρέπει να βιώσουν στο e-shop.

 

Προσέλκυση κορυφαίων αγοραστών

 

1. Θέλουν να τα κάνουν όλα μόνοι τους

 

Δεδομένου ότι ξοδεύουν πολύ χρόνο σε online αγορές, οι κορυφαίοι πελάτες περιμένουν η διαδικασία να λειτουργήσει ομαλά χωρίς να χρειαστεί να γίνει κλήση στην εξυπηρέτηση των πελατών για να χειριστεί τις βασικές συναλλαγές. Για παράδειγμα, το 61% αναμένει να είναι σε θέση να κάνει μια παραγγελία ή να ελέγξει την κατάσταση μιας παραγγελίας χωρίς να έρθει σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας είναι εύκολη στη χρήση και στην κατανόηση και διατηρήστε τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας με τακτικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

2. Χρειάζονται ακόμα την ανθρώπινη βοήθεια

 

Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να παραδώσετε τη λειτουργία ολόκληρης της ιστοσελίδα σας σε ένα chatbot. Οι κορυφαίοι αγοραστές εξακολουθούν να θέλουν να μιλήσουν ορισμένες φορές ζωντανά σε αντιπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών. Συγκεκριμένα, θέλουν βοήθεια από ένα ζωντανό άτομο όταν πρόκειται να υποβάλουν καταγγελία (53%), όταν έχουν μια ερώτηση χρέωσης (50%), ή όταν χρειάζονται τεχνική βοήθεια στην ιστοσελίδα (44%). Σε πιο σύνθετες καταστάσεις, φαίνεται ότι εξακολουθεί να έχει σημασία η επαφή με ένα πραγματικό πρόσωπο, οπότε βεβαιωθείτε ότι αποτελεί επιλογή στην ιστοσελίδα σας.

 

3. Απαιτούν εμπειρία από τους αντιπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών

 

Οι κορυφαίοι πελάτες υποθέτουν ότι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας μπορούν να δουν το ιστορικό παραγγελιών τους, τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις με την επιχείρησή σας και τις ανταμοιβές αφοσίωσης, όταν τους βοηθούν στο τηλέφωνο. Αυτό δεν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί στην επιχείρησή σας και κάνει τη διαφορά όχι μόνο στην εμπειρία των πελατών σας, αλλά και στην εμπειρία των υπαλλήλων εξυπηρέτησης πελατών και στην ικανότητα να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

 

4. Μπορούν να μετατραπούν σε επαναλαμβανόμενους πελάτες

 

Οι online δαπάνες των 500 ευρώ και πάνω ετησίως είναι τέλειες, αλλά ιδανικά θέλετε εκείνους τους αγοραστές να ξοδέψουν αυτά τα χρήματα στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα. Για να δημιουργήσετε αφοσίωση στους κορυφαίους πελάτες, ενθαρρύνετέ τους να εγγραφούν για να λάβουν το ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, να δεχθούν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ ή να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ανταμοιβών αφοσίωσης. Στη συνέχεια, στείλτε τους προσαρμοσμένες προσφορές για να ενθαρρύνετε περισσότερες δαπάνες- είτε ψωνίζοντας πιο συχνά, είτε κάνοντας μεγαλύτερες παραγγελίες ή και τα δύο. Δοκιμάστε να προσφέρετε μια έκπτωση, αλλά μόνο για μια αγορά 100 ευρώ ή περισσότερο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μετατρέψετε έναν μικρό αγοραστή σε κορυφαίο.

 

5. Είναι έτοιμοι για μια πολυκαναλική εμπειρία (0mnichannel)

 

Οι συχνοί online αγοραστές έχουν εμπειρία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Δεδομένου ότι ψωνίζουν online συχνότερα, είναι πιθανό να είναι γνώστες προηγμένων μεθόδων αγορών, όπως αγορές από smartphone, παραγγελίες μέσω έξυπνων ομιλητών όπως Alexa, ή online παραγγελίες όπου η παραλαβή γίνεται από το κατάστημα ή το πεζοδρόμιο. Μην περιμένετε οι κορυφαίοι αγοραστές να είναι ικανοποιημένοι με μια δύσχρηστη εμπειρία αγορών από κινητό ή με μια ιστοσελίδα που αργεί να φορτώσει. Για να τους προσελκύσετε, βεβαιωθείτε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα παρέχει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες.

Follow Us

OXYGEN FM

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ

Τελευταία Νέα

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο θα ανακοινώσει σήμερα την απόφαση του για μία από τις πιο αποκρουστικές υποθέσεις, με θύμα ένα ανήλικο παιδί, που έχουν απασχολήσει την Δικαιοσύνη. Την υ . . .
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ένα σοβαρό ατύχημα είχε ένας αγρότης χθες (28/03) το πρωί, στην Στιμάγκα Κορινθίας, κατά την διάρκεια εργασιών σε χωράφι. Σύμφωνα με πληροφορίες του korinthostv.gr, ο άτυχος ά . . .
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκτός λειτουργίας την θα είναι την Κυριακή 31 Μαρτίου 2024, όλες οι υπηρεσίες της ΗΔΙΚΑ ΑΕ από τις 8:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ., λόγω προγραμματισμένης αναβάθμισης του Πληροφοριακο . . .
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επίθεση σκύλων σε γυναίκα εκτυλίχθηκε το πρωί της Τετάρτης, σε πάρκινγκ της οδού Μάντικα στη Ραφήνα. Όπως αναφέρει το irafina.gr, ανακοίνωση για το περιστατικό εξέδωσε ο Δήμος . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Σήμερα η οικογένειά της, συγγενέις και φίλοι θα αποχαιρετήσουν την Ντιάνα Καράμπελα - Μαγνησαλή, που έφυγε σε ηλικία 60 ετών. Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα (νέο) Πατρών σ
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Πάτρας, πραγματοποίησαν φοιτητές καθώς και μικρή ομάδα αντιεξουσιαστών για την τραγωδία των Τεμπών. Οι φοιτητές διήλθαν από τον σταθμό του ΟΣΕ στην Όθωνος Αμαλίας
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Άλλο ένα κρούσμα βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε σε Γυμνάσιο του Πύργου, όπως έγινε γνωστό σήμερα Πέμπτη (23.03.24). Δύο μαθήτριες Γυμνασίου ήταν οι πρωταγωνίστριες αυτού του νέου επεισοδίου. Σε βίν
Image
Image

Search