ΚΟΣΜΟΣ

Ο πρώτος γαλαξίας που έχει τρεις μαύρες τρύπες στο κέντρο του

Συνήθως οι μεγάλοι γαλαξίες, όπως ο δικός μας, έχουν μια τεράστια μαύρη τρύπα στο κέντρο τους, όμως μια διεθνής ομάδα αστρονόμων ανακάλυψε τον πρώτο γαλαξία, στην κεντρική περιοχή του οποίου υπάρχουν τρεις υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες σχετικά κοντά η μία στην άλλη.

Πρόκειται για τον γαλαξία NGC 6240 σε απόσταση περίπου 300 εκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη. Έως τώρα οι επιστήμονες νόμιζαν ότι αυτός έχει δύο κεντρικές μαύρες τρύπες, αλλά τελικά βρήκαν και μια τρίτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Βόλφραμ Κολάτσνι του γερμανικού Πανεπιστημίου του Γκέτινγκεν, που μελέτησαν τον γαλαξία με το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο (VLT) του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου (ESO) στη Χιλή και έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής «Astronomy & Astrophysics», υπολόγισαν ότι κάθε μία από τις τρεις κεντρικές μαύρες τρύπες έχει μάζα πάνω από 90 εκατομμύρια ήλιους.

Οι τρεις μαύρες τρύπες βρίσκονται σε μια περιοχή του διαστήματος διαμέτρου μικρότερης των 3.000 ετών φωτός. Γαλαξίες με πάνω από μία κεντρική μαύρη τρύπα προέρχονται από τη συγχώνευση παλαιότερων μικρότερων γαλαξιών που είχαν τη δική τους κεντρική μαύρη τρύπα.

«Έως τώρα τέτοια συγκέντρωση τριών τεράστιων μαύρων οπών δεν είχε ποτέ ανακαλυφθεί στο σύμπαν. Αποτελεί ένδειξη για μια διαδικασία ταυτόχρονης συγχώνευσης τριών γαλαξιών μαζί με τις κεντρικές μαύρες τρύπες τους», δήλωσε ο Κολάτσνι.

Follow Us

OXYGEN FM

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ

Ψηφοφορίες

Συμφωνείται με την Άμεση λήψη μέτρων (κορίνες, κώνους, αστυνόμευση κλπ) στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου με στόχο την μείωση των ατυχημάτων ;

Τελευταία Νέα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Βρίσκομαι σήμερα εδώ με ανάμεικτα συναισθήματα. Πριν από όλα, με την σκέψη στα θύματα της τρομοκρατίας, τιμώντας την ημέρα μνήμης. Ένα χρέος της πολιτείας προς τους αδικοχαμένους, . . .
ΕΛΛΑΔΑ

Περίπου 32.000 ευρώ ήταν ο απολογισμός των προστίμων που επιβλήθηκαν για παρεμπόριο μετά τους ελέγχους της περασμένης εβδομάδας.   Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και η γε . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Ορκίσθηκαν την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου και τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020 στο κτίριο της Κεντρικής Υπηρεσίας της 6ης Υ.ΠΕ οι νέοι Διοικητές των κάτωθι Νοσοκομείων από το Διοικητή Γ . . .
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποφασισμένη να κλείσει το «παράθυρο» με τις Λέσχες Καπνιστών που ξεπηδούν σαν τα μανιτάρια σε όλη την Ελλάδα, εκμεταλλευόμενες τον αντικαπνιστικό νόμο, εμφανίζεται η Εθνική Αρχή . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Ορκίσθηκαν την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου και τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020 στο κτίριο της Κεντρικής Υπηρεσίας της 6ης Υ.ΠΕ οι νέοι Διοικητές των κάτωθι Νοσοκομείων από το Διοικητή Γιάννη Καρβέλη :
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία μεταφοράς του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Αντιρρίου με αποτέλεσμα, οι πολίτες να μπορούν ήδη από την Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2020, όπως ήταν και ο αρχικός προγ
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Τροχαίο συνέβη το μεσημέρι της Δευτέρας στην οδό Κύπρου και στην συμβολή της με την Έλληνος Στρατιώτου, με τον τραυματισμό ενός ατόμου. Το τροχαίο έγινε μετά από σύγκρουση Ι.Χ. με δικύκλο, με αποτέλε
Image
© 2019 AchaiaNews. All Rights Reserved.