ΚΟΣΜΟΣ

Ο πρώτος γαλαξίας που έχει τρεις μαύρες τρύπες στο κέντρο του

Συνήθως οι μεγάλοι γαλαξίες, όπως ο δικός μας, έχουν μια τεράστια μαύρη τρύπα στο κέντρο τους, όμως μια διεθνής ομάδα αστρονόμων ανακάλυψε τον πρώτο γαλαξία, στην κεντρική περιοχή του οποίου υπάρχουν τρεις υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες σχετικά κοντά η μία στην άλλη.

Πρόκειται για τον γαλαξία NGC 6240 σε απόσταση περίπου 300 εκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη. Έως τώρα οι επιστήμονες νόμιζαν ότι αυτός έχει δύο κεντρικές μαύρες τρύπες, αλλά τελικά βρήκαν και μια τρίτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Βόλφραμ Κολάτσνι του γερμανικού Πανεπιστημίου του Γκέτινγκεν, που μελέτησαν τον γαλαξία με το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο (VLT) του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου (ESO) στη Χιλή και έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής «Astronomy & Astrophysics», υπολόγισαν ότι κάθε μία από τις τρεις κεντρικές μαύρες τρύπες έχει μάζα πάνω από 90 εκατομμύρια ήλιους.

Οι τρεις μαύρες τρύπες βρίσκονται σε μια περιοχή του διαστήματος διαμέτρου μικρότερης των 3.000 ετών φωτός. Γαλαξίες με πάνω από μία κεντρική μαύρη τρύπα προέρχονται από τη συγχώνευση παλαιότερων μικρότερων γαλαξιών που είχαν τη δική τους κεντρική μαύρη τρύπα.

«Έως τώρα τέτοια συγκέντρωση τριών τεράστιων μαύρων οπών δεν είχε ποτέ ανακαλυφθεί στο σύμπαν. Αποτελεί ένδειξη για μια διαδικασία ταυτόχρονης συγχώνευσης τριών γαλαξιών μαζί με τις κεντρικές μαύρες τρύπες τους», δήλωσε ο Κολάτσνι.

Follow Us

OXYGEN FM

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ

Ψηφοφορίες

Συμφωνείται με την απαγόρευση του καπνίσματος ;

Τελευταία Νέα

LIFE STYLE

Η γνωστή ηθοποιός παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη. Η Ελληνίδα ηθοποιός ανέφερε αποκαλύψεις σχετικά με την υιοθεσία από το παιδί της. Κι όλα αυτά, ενώ το συγκεκριμένο παιδί ζει με τη . . .
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αυτή την Κυριακή  8  Δεκεμβρίου  2019  στις 6 το απόγευμα, στη  Χριστιανική Εστία Πατρών στην οδό Μιαούλη  57,  θα μιλήσει  ο  αρχιμανδρίτης π. Σωτήριος Τσάφος που είναι και Ιεροκή . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Προθεσμία για να απολογηθούν μέχρι την Τρίτη πήραν οι 5 κατηγορούμενοι για 5 αδικήματα στα επεισόδια που έγιναν το βράδυ της Παρασκευής στην Πάτρα. Οι δύο νεαρές που ήταν ανήλικες . . .
ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ

Μια νέα έρευνα που έγινε στην Κορέα έδειξε ότι το συχνό βούρτσισμα των δοντιών συνδέεται με μικρότερο κίνδυνο καρδιακής αρρυθμίας και καρδιακής ανεπάρκειας. Προηγούμενες μελέτες έχ . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Προθεσμία για να απολογηθούν μέχρι την Τρίτη πήραν οι 5 κατηγορούμενοι για 5 αδικήματα στα επεισόδια που έγιναν το βράδυ της Παρασκευής στην Πάτρα. Οι δύο νεαρές που ήταν ανήλικες και είχαν συλληφθεί
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Την 11η Δεκεμβρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 17.30 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, στο κτίριο ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, συνεδριάζει το Σώμα με τα παρακάτω  θέματα: Καθορισμός συντελεστών έτους 2020 για: α) Τέλη

Image
© 2019 AchaiaNews. All Rights Reserved.