ΚΟΣΜΟΣ

Ο πρώτος γαλαξίας που έχει τρεις μαύρες τρύπες στο κέντρο του

Συνήθως οι μεγάλοι γαλαξίες, όπως ο δικός μας, έχουν μια τεράστια μαύρη τρύπα στο κέντρο τους, όμως μια διεθνής ομάδα αστρονόμων ανακάλυψε τον πρώτο γαλαξία, στην κεντρική περιοχή του οποίου υπάρχουν τρεις υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες σχετικά κοντά η μία στην άλλη.

Πρόκειται για τον γαλαξία NGC 6240 σε απόσταση περίπου 300 εκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη. Έως τώρα οι επιστήμονες νόμιζαν ότι αυτός έχει δύο κεντρικές μαύρες τρύπες, αλλά τελικά βρήκαν και μια τρίτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Βόλφραμ Κολάτσνι του γερμανικού Πανεπιστημίου του Γκέτινγκεν, που μελέτησαν τον γαλαξία με το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο (VLT) του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου (ESO) στη Χιλή και έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής «Astronomy & Astrophysics», υπολόγισαν ότι κάθε μία από τις τρεις κεντρικές μαύρες τρύπες έχει μάζα πάνω από 90 εκατομμύρια ήλιους.

Οι τρεις μαύρες τρύπες βρίσκονται σε μια περιοχή του διαστήματος διαμέτρου μικρότερης των 3.000 ετών φωτός. Γαλαξίες με πάνω από μία κεντρική μαύρη τρύπα προέρχονται από τη συγχώνευση παλαιότερων μικρότερων γαλαξιών που είχαν τη δική τους κεντρική μαύρη τρύπα.

«Έως τώρα τέτοια συγκέντρωση τριών τεράστιων μαύρων οπών δεν είχε ποτέ ανακαλυφθεί στο σύμπαν. Αποτελεί ένδειξη για μια διαδικασία ταυτόχρονης συγχώνευσης τριών γαλαξιών μαζί με τις κεντρικές μαύρες τρύπες τους», δήλωσε ο Κολάτσνι.

Follow Us

OXYGEN FM

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ

Ψηφοφορίες

Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η οικονομική σας κατάσταση στο άμεσο μέλλον;

Τελευταία Νέα

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφιαλτικές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι προβλέψεις από την ερευνητική ομάδα HERACLES και το ΑΠΘ για την πορεία του κορονοϊού στη χώρα μας προτείνοντας συγκεκριμένα μέτρα, προκ . . .
LIFE STYLE

Τις καλοκαιρινές της διακοπές απολαμβάνει η Μπάγια Αντωνοπούλου, η οποία χαλαρώνει και γεμίζει τις… μπαταρίες της επιστρέψει ξανά στα τηλεοπτικά πλατό του Mega. Η γνωστή δημοσιογρ . . .
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

O υφυπουργός  Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος, υπέγραψε την απόφαση  με την οποία καθορίζονται οι λεπτομέρειες εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 18 του ν. 4714/2020 για τη μείω . . .
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 203 νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα μας, σήμερα Κυριακή. . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Η επιβεβαίωση της σημαντικής ερευνητικής παραγωγής που πραγματοποιείται στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ακόμη και στην δύσκολη περίοδο της πανδημίας, αποτυπώνεται στα στοιχεία της βά
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Ξαναχτύπησε ο πρώην μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, καθώς με αφορμή την υποχρεωτική χρήση μάσκας στους περισσότερους κλειστούς χώρους, χαρακτηρίζει τη μάσκα ως «εργαλείο του διαβόλου» και προτρέπει
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Συνωστισμός το Σάββατο το βράδυ σε νυχτερινό κατάστημα στην Πάτρα.  Όπως φαίνεται και από την χαρακτηριστική φωτογραφία δεκάδες νέες και νέοι διασκέδαζαν στο συγκεκριμένο κατάστημα, δίχως μέτρα προστα
Image
© 2020 AchaiaNews. All Rights Reserved.