ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ

ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ

Η διατροφή που περιορίζει την πείνα

Η κατάσταση είναι λίγο πολύ γνωστή στους περισσότερους από εμάς: αποφασίζουμε να χάσουμε μερικά κιλά, περιορίζουμε τις ποσότητες τροφής που καταναλώνουμε, αλλά η πείνα μας τελικά τινάζει κάθε προσπάθεια και πρόοδό μας στον αέρα, ωθώντας μας στην υπερφαγία.

Προκειμένου λοιπόν να αποτρέψουμε το αίσθημα της πείνας και να καταφέρουμε να αδυνατίσουμε, θα πρέπει να υιοθετήσουμε τις σωστές διατροφικές συνήθειες. Οι παρακάτω διατροφικές συμβουλές θα μας βοηθήσουν να περιορίσουμε την πείνα μας και τελικά να χάσουμε βάρος.

Ξεκινάμε την ημέρα μας τρώγοντας πρωινό

Μπορεί στην προσπάθειά μας να γλιτώσουμε θερμίδες και να αδυνατίσουμε γρηγορότερα να παραλείπουμε το πρωινό, αυτή όμως δεν είναι μια έξυπνη τακτική. Το πρωινό όχι μόνο μας χαρίζει ενέργεια, ώστε να ξεκινήσουμε δυναμικά την ημέρα μας, αλλά επίσης μας κρατάει χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα μας.

Πίνουμε πολλά υγρά

Πολλές φορές νομίζετε ότι πεινάμε, ενώ στην πραγματικότητα έχει αφυδατωθεί ο οργανισμός μας. Φροντίζουμε λοιπόν να είμαστε συνεχώς ενυδατωμένοι, έχοντας πάντα κοντά μας ένα μπουκαλάκι νερό. Επίσης, φτιάχνουμε διάφορα υγιεινά ροφήματα, όπως πράσινο τσάι ή μέντα (χωρίς ζάχαρη), ώστε να περιορίσουμε την όρεξή μας για φαγητό.

Δεν μένουμε πολλές ώρες νηστικοί

Όταν μένουμε για ώρες νηστικοί, είναι πολύ πιθανό να πεινάσουμε και τελικά να φάμε χωρίς μέτρο στο επόμενο γεύμα μας. Για να αποφύγουμε κάτι τέτοιο, φροντίζουμε να τρώμε υγιεινά σνακ, όπως ανάλατους ξηρούς καρπούς, φρούτα, γιαούρτι ή σαλάτα.

Βάζουμε στο πιάτο μας τις σωστές τροφές

Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες (π.χ. βρώμη, φρούτα, λαχανικά, όσπρια, προϊόντα ολικής άλεσης) και πρωτεΐνες (π.χ. κοτόπουλο, γαλοπούλα, φακές, τόφου αυγό, τυρί κότατζ, σολομός, κεφίρ) μας χορταίνουν γρηγορότερα και για περισσότερη ώρα. Φροντίζουμε λοιπόν να συμπεριλαμβάνουμε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα μας.

Αποφεύγουμε τις τροφές που ανοίγουν την όρεξη

Κι όμως, υπάρχουν τροφές που μας κάνουν να πεινάμε μετά από λίγο. Οι απλοί υδατάνθρακες, όπως αυτοί που βρίσκονται στο λευκό ψωμί και τα λευκά ζυμαρικά, χωνεύονται πολύ γρήγορα και προκαλούν αύξηση του σακχάρου στο αίμα μας, με αποτέλεσμα λίγο μετά την κατανάλωσή τους να πεινάμε πάλι. Επίσης, τα υψηλά επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν trans λιπαρά και συντηρητικά, τα οποία «μπλοκάρουν» την ικανότητα του στομάχου μας να επικοινωνεί με τον εγκέφαλο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να μην εκκρίνονται οι ορμόνες που σχετίζονται με τον κορεσμό και ο εγκέφαλός μας να μη συνειδητοποιεί ότι χορτάσαμε.

Follow Us

OXYGEN FM

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ

Ψηφοφορίες

Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η οικονομική σας κατάσταση στο άμεσο μέλλον;

Τελευταία Νέα

ΚΟΣΜΟΣ

Έκτακτη τηλεδιάσκεψη των Υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ για τη συνεχιζόμενη κλιμάκωση της βίας μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστίνης, αποφάσισε να συγκαλέσει την Τρίτη 18 Μάϊου, ο Ύπατος Εκπρό . . .
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Λίγο πριν τις 5 τα ξημερώματα αστυνομικοί εντόπισαν και στάθμευσαν αυτοκίνητο στη συμβολή των οδών Κανακάρη και Γούναρη.  . . .
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

 Της κακομοίρας έγινε χθες το βράδυ στην Κ. Αχαϊα καθώς ο Σύλλογος των τσιγγάνων της περιοχής γιόρταζε τον προστάτη του Αγιο Ταξιάρχη. . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

  «Το 2019 στο αεροδρόμιο του Αράξου σημειώθηκαν 84.454 αφίξεις τουριστών. Το 2020, λόγω της πανδημίας οι αφίξεις ήταν μόλις 14.170 επισκέπτες. Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε την οι . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

  «Το 2019 στο αεροδρόμιο του Αράξου σημειώθηκαν 84.454 αφίξεις τουριστών. Το 2020, λόγω της πανδημίας οι αφίξεις ήταν μόλις 14.170 επισκέπτες. Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε την οικονομική επίπτωση. Ο
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Το Ακταίο και τα Αραχωβίτικα επισκέφτηκαν το Σάββατο 15/5 ο επικεφαλής Νίκος Παπαδημάτος και μέλη της παράταξης «Πάτρα Ενωμένη» (συγκεκριμένα οι δημοτικοί σύμβουλοι Θόδωρος Ξυλιάς, Κώστας Σβόλης και Ν
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Λίγο μετά τις 02.00 τα μεσάνυχτα ένα ιστιοφόρο περίπου 15 μ. πιάνει φωτιά στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Λευκάδας.      Ο μοναδικός επιβαίνων εκπέμπει sos και αμέσως κινητοποιείται Λιμενικό και πυ
Image
Image
© 2021 AchaiaNews. All Rights Reserved.

Search