ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Ποιος απ' αυτούς έχει μπει σε μια τάξη 25 παιδιών της Α’ Δημοτικού;

Μάρτιος 2020 και η Χώρα μπαίνει στην δίνη της Παγκόσμιας Υγειονομικής Κρίσης.

Η αντίδραση του Πολιτικού Συστήματος δείχνει να είναι σε ένα άλλο επίπεδο από αυτά που έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα, εκπλήσσοντάς μας ευχάριστα και θέτοντας σαν κανόνα την υγεία του πληθυσμού και των ευπαθών ομάδων, μακριά από οικονομικές και λοιπές σκοπιμότητες.

Η πολιτική ηγεσία φαίνεται να εκτελεί κατά γράμμα τις οδηγίες των ειδικών επιστημόνων και η Ελλάδα αποτελεί ένα πρότυπο όπως φαίνεται στην αντιμετώπιση της διασποράς του COVID-19.

Με τον τρόπο αυτό κερδίζεται πολύτιμος χρόνος 5 μηνών για να γίνουν όλες εκείνες οι αναγκαίες αλλαγές που θα επιτρέψουν να μην ζήσει η Χώρα εικόνες που έζησαν άλλες χώρες το διάστημα του πρώτου κύματος της Πανδημίας.

Από τότε κύλησε πολύς χρόνος και φθάνουμε στην αρχές του Φθινοπώρου όπου θα ανοίξουν τα σχολεία και ανακοινώνεται η μαζική χρήση μάσκας στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Αλήθεια, θα αναρωτηθεί ο απλός πολίτης, όλο αυτό το διάστημα αυτός ήταν ο προγραμματισμός; Και είναι αυτός προγραμματισμός;

Γνωρίζουμε και γνωρίζαμε όλοι την χρησιμότητα της μάσκας. Γιατί λοιπόν στην πρώτη φάση της πανδημίας δεν αφήσαμε τα σχολεία ανοικτά με την μαζική χρήση μάσκας; Γιατί άνοιξαν τα σχολεία το Μάιο με μέτρα που φάνηκαν ότι ήταν αποτελεσματικά όπως σπάσιμο τμημάτων π.χ. ή εκ περιτροπής διδασκαλία κ.λπ.

Η χρήση της μάσκας ναι, είναι χρήσιμη και αναγκαία, αλλά όπως φαίνεται δεν φθάνει, χρειάζονται κι άλλα μέτρα που φαίνεται ότι για την πολιτεία είναι κοστοβόρα.

Η συνομωσιολογίες ότι η μάσκα δημιουργεί ιατρικά προβλήματα στο αναπνευστικό και άλλα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού, είναι μη επιστημονικές και γίνονται για να αποπροσανατολίζουν, όπως παλιότερα με τους εμβολιασμούς.

Χρειάζεται η μάσκα, χρειάζεται όμως και μικρότερος αριθμός μαθητών στη τάξη, χρειάζεται και ο έλεγχος από τον εκπαιδευτικό του μικρού μαθητή, όχι όμως τιμωρητικά για τον σωστό τρόπο χρήσης της μάσκας. Αλλά πώς μπορεί να γίνει αυτό όταν π.χ υπάρχουν 25 παιδιά σε μια τάξη και μάλιστα της Α' δημοτικού; Αλήθεια, ποιος από αυτούς που εξέδωσε αυτήν την απόφαση έχει μπει να δει τι γίνεται σε μια τάξη 25 παιδιών της Α' Δημοτικού; Αλήθεια, τι εκπαίδευση έχει γίνει στους εκπαιδευτικούς για την σωστή χρήση της μάσκας;

Συμπερασματικά το ζητούμενο στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι να μην θρηνήσει η ελληνική κοινωνία θύματα και αυτό θα γίνει αν η Πολιτεία αποφασίσει να επενδύσει στην Παιδεία και την Υγεία με έμψυχο δυναμικό και όχι μόνο.

 

*Ο Γιάννης Γιαννακόπουλος είναι παιδίατρος - νεογνολόγος, διευθυντής ΕΣΥ ΜΕΝ Νεογνών στο ΠΓΝ Πάτρας, πρώην διοικητής Καραμανδανείου.

 

Follow Us

OXYGEN FM

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ

Τελευταία Νέα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε το βράδυ της Πέμπτης (25/4) ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον τηλεοπτικό σταθμό του ΣΚΑΪ. Ο πρωθυπουργός έστειλε το δικό του μήνυμα εν όψει των ε . . .
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Το πολιτικό ντόμινο με τις «ορφανές» ψήφους των Σπαρτιατών μετά το «άκυρο» στη συμμετοχή τους στις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου, συνεχίζει να βρίσκεται ψηλά στις αντιπαραθέσεις μετα . . .
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Για κάτι τέτοια βράδια τον πήρε, για κάτι τέτοια βράδια πήρε κι αυτός την απόφαση να περάσει στην απέναντι πλευρά του ποταμού και να φορέσει την πράσινη φανέλα. Ο Κώστας Σλούκας έπ . . .
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ο αγώνας της Ουντινέζε με τη Ρόμα ξεκίνησε στις 14 Απριλίου, ωστόσο διεκόπη στο 71ο λεπτό, καθώς ο Εντικά κατέρρευσε στον αγωνιστικό χώρο και αποφασίστηκε να διακοπεί το ματς. Το σ . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Συναγερμός σήμανε νωρίτερα για 25χρονη που προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή της. Αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, έσπευσαν άμεσα στο σπίτι της κοπέλας, στην συμβολή των οδών Μαιζώνος και Ιεροθέου,
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

«Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι ένα εμβληματικό έργο που αποτελεί, πλέον, σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας. Της Ελλάδας που μπορεί να φτάσει ψηλότερα, να αναπτύσσεται και να ισχυροποιείται πολύπ
Image
Image

Search