ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Μειωμένο κατά 45% και ακριβότερο κατά 69% ανά χιλιόμετρο το έργο της Ολύμπιας Οδού!(Διαγράμματα)

Πραγματικός «καταπέλτης» είναι η έκθεση της Ε.Ε, σχετικά με τη σύμπραξη ιδωτικού και δημόσιου τομέα στην χώρα μας για την κατασκευή τριών αυτοκινητόδρομων. Η έκθεση εστιάζει στον αυτοκινητόδρομο Ε 65, στην Ολυμπία οδό και στον αυτοκινητόδρομο Μορέα.Σύμφωνα λοιπόν με την έκθεση, οι φορολογούμενοι επιβαρύνθηκαν επιπλέον 1,2 δισ. ευρώ, λόγω των αλλεπάλληλων καθυστερήσεων στην ολοκλήρωσή τους.

Εκτός όμως από αυτό, οι αυτοκινητόδρομοι φαίνεται να κάλυψαν τελικά λιγότερα χιλιόμετρα από το αρχικό σχέδιο. Με λίγα λόγια και μεγαλύτερο κόστος και μικρότερο έργο.

Ολυμπία οδός
Στην Ολυμπία οδό η Ε.Ε εντοπίζει μείωση του έργου κατά 45%, με αύξηση του κόστους ανά χιλιόμετρο στο 69%. Αυτό σημαίνει πως το δημόσιο επιβαρύνθηκε επιπλέον 678 εκατ. ευρώ.

«Υπονομεύτηκε η διαφάνεια και η αποδοτικότητα»
Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο επικεντρώθηκε συνολικά σε 12 ΣΔΙΤ, που συγχρηματοδοτήθηκαν από Ελλάδα και Ε.Ε. Τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε δεν τιμούν καθόλου την χώρα μας, αφού αναφέρει πως τα κονδύλια χρησιμοποιήθηκαν κατά τρόπο μη αποδοτικό.

Εξαπολύει ευθέως κατηγορίες για υπονόμευση της διαφάνειας, και μιλά ξεκάθαρα για έλλειψη πολιτικής και στρατηγικής, αλλά και για ανεπαρκή ανάλυση.

Μιλούν ευθέως επίσης για ανάθεση των έργων με… έλλειψη ανταγωνισμού, εννοώντας λίγο πολύ πως οι αυτοκινητόδρομοι ανατέθηκαν προαποφασισμένα.

Ε-65
Η έκθεση αναφέρει πως στον αυτοκινητόδρομο Ε-65, η έκταση μειώθηκε κατά 55% (!), με λόγια δεν έγινε ούτε ο μισός! Την ίδια ώρα ωστόσο το κόστος αυξήθηκε 47%, δηλαδή ακολούθησε πορεία αντιστρόφως ανάλογη των έργων.

Σε ευρώ αυτό μεταφράστηκε σε 415 εκατομμύρια παραπάνω κόστος. Επίσης η Ε.Ε αναφέρει πως είχε υπολογιστεί λάθος και η συχνότητα διέλευσης των αμαξιών, αφού το 2013 εκτιμήθηκε ότι θα τον χρησιμοποιούν 1.792, δηλαδή 63% χαμηλότερο από τον αρχικό υπολογισμό. Ωστόσο σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο ούτε αυτή δικαιολογούσε ένα τέτοιο έργο.

Αυτοκινητόδρομος Μορέα
Ο αυτοκινητόδρομος Μορέα φαίνεται ότι ολοκληρώθηκε στην έκταση που αρχικά είχε προβλεφθεί. Ωστόσο και εκεί υπήρξε αύξηση τους κόστους και συγκεκριμένα κατά 16%. Με λίγα λόγια 84 εκατ. ευρώ παραπάνω.

Οι ελεγκτές της Ε.Ε επισημαίνουν πως η μη ολοκλήρωση του έργου όπως πρέπει σημαίνει ότι δεν θα συνδεθούν και με άλλες εθνικές οδούς. Κάτι που σημαίνει επιπλέον οικονομική ζημιά για το κράτος.

 

Follow Us

OXYGEN FM

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ

Τελευταία Νέα

ΕΛΛΑΔΑ

Τι δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος κατά την άφιξή του στο Δήλεσι, όπου πραγματοποιεί κοινή επίσκεψη με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη σε δομές τ . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Σε προσαγωγές νεαρών ατόμων προχώρησε στις 12 το μεσημέρι της Παρασκευής η Αστυνομία έξω από το χώρο του Παρατήματος στην οδό Κορίνθου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, αυτή την . . .
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Συμπληρώνουν σχεδόν ένα μήνα οι σακούλες με μπάζα που είναι τοποθετημένες σε πολλά κεντρικά σημεία της Αχαικής πρωτεύουσας και κυρίως στις οδούς Κορίνθου, Γούναρη και κανακάρη, προ . . .
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Την πεποίθησή του ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ θα είναι πρώτο κόμμα στις ευρωεκλογές επανέλαβε ο Στέφανος Κασσελάκης μιλώντας στην εκπομπή “Αυτοψία” του Alpha ενώ για τις ευρύτερες επιδιώξεις τ . . .
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Σε προσαγωγές νεαρών ατόμων προχώρησε στις 12 το μεσημέρι της Παρασκευής η Αστυνομία έξω από το χώρο του Παρατήματος στην οδό Κορίνθου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, αυτή την ώρα επικρατεί έντασ
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Θύμα απατεώνα έπεσε ηλικιωμένη με αποτέλεσμα να χάσει χιλιάδες ευρώ! H ηλικιωμένη γυναίκα, που διαμένει στο Αίγιο, δέχθηκε χθες τηλεφώνημα από άτομο που ισχυρίστηκε πως η κόρη της είχε τραυματιστεί κ
ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας με μεγάλη θλίψη  αποχαιρέτα τη συνάδελφο  νηπιαγωγό Κοτσίρη Χριστίνα. Η Χριστίνα υπηρετούσε τα τελευταία χρόνια στο 16 Ν/Γ Πατρών. Όλοι αυτοί  που είχαν την
Image
Image

Search